پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4858
-
الف
+

با بازیگران سریال «یکی مثل من» بیشتر آشنا شوید

سریال «یکی مثل من» هر روز ساعت 18 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره بازیگران سریال «یکی مثل من» به وب‌سایت آی‌فیلم مراجعه کنید.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «یکی مثل من» به کارگردانی محسن شاه‌محمدی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده که "مریم" در تلاش است تا همسرش را که محکوم به اعدام شده از زندان آزاد کند اما در این میان یک تصادف همه چیز را تغییر می‌دهد و تردیدها و شرایط زندگی جدیدی را برای مریم ایجاد می‌کند....

لیلا بلوکات، مریم سلطانی، معصومه آقاجانی و روزیتا غفاری و مهدی میامی از جمله بازیگران سریال «یکی مثل من» هستند.

لیلا بلوکات، تحصیل کرده‌ی رشته‌ی کارشناسی فرش است. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۸۴ با فیلم «ابراهیم خلیل‌الله» آغاز کرد. از کارهای وی می‌توان به نقش نفرتیتی در مجموعه‌ی «یوسف پیامبر(ع)» (۱۳۸۷) اشاره کرد.

وی در فیلم‌هایی چون «اخراجی‌ها ۱ و ۲» (۱۳۸۷ و ۱۳۸۵)، «آقا یوسف» (۱۳۸۹)، «جیب‌بر خیابان جنوبی» (۱۳۹۰)، «عملیات مهد کودک» (۱۳۹۱)، «آینه شمعدون» (۱۳۹۱) و «پنج‌ستاره» (۱۳۹۲)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «عملیات پایتخت» (۱۳۸۷)، «راز پنهان» (۱۳۹۱)، «و خدا زن را آفرید» (۱۳۹۲)، «شوخی با ستارگان» (۱۳۹۲) و «زمانی برای عاشقی» (۱۳۹۲) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

مریم سلطانی، از دیگر بازیگران سریال «یکی مثل من» است، این هنرمند از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در فیلم «انتظار» قدم به عرصه‌‌ی سینما گذاشت.

سلطانی، در فیلم‌هایی چون «انتظار» (۱۳۷۹)، «سربلند» (۱۳۸۵)، «آناهیتا» (۱۳۸۷)، «حلقه‌های ازدواج» (۱۳۸۸)، «ورود زنده‌ها ممنوع» (۱۳۸۸)، «دختر شاه پریون» (۱۳۸۹)، «اخراجی‌ها ۳» (۱۳۸۹)، «بچگیتو فراموش نکن» (۱۳۹۰) بازی کرده است.

وی همچنین در مجموعه‌هایی نظیر «عشق گمشده» (۱۳۸۴)، «سه در چهار» (۱۳۸۷) و «دارا و ندار» (۱۳۸۹) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

روزیتا غفاری، دیگر بازیگر مجموعه «یکی مثل من»، نیز در مجموعه‌هایی چون «در پناه تو» (۱۳۷۳)، «در قلب من» (۱۳۷۷)، «همسفر» (۱۳۷۹)، «شب آفتابی» (۱۳۸۰)، «فصل زرد» (۱۳۸۳)، «روزهای زیبا» (۱۳۸۸)، «تبریز در مه» (۱۳۸۹) و «ديگرى» (۱۳۹۳)؛ و فیلم‌هایی نظیر «هتل کارتن» (۱۳۷۵)، «شوکران» (۱۳۷۷)، «یکی بود یکی نبود» (۱۳۷۸)، «آب و آتش» (۱۳۷۹) و «پشت پرده‌ی مه» (۱۳۸۳) به ایفای نقش پرداخته است.

معصومه آقاجانی نیز در سال ۱۳۷۲ با ایفای نقش‌ در فیلم «جاده‌ی عشق»، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت.

او در مجموعه‌هایی نظیر «مهر و ماه» (۱۳۶۹)، «بشارت منجی» (۱۳۸۳)، «کلانتر» (۱۳۸۴) و «زیر تیغ» (۱۳۸۵)؛ و فیلم‌هایی چون «جاده‌ی عشق» (۱۳۷۲)، «توطئه» (۱۳۷۴)، «لژیون» (۱۳۷۷)، «از صمیم قلب» (۱۳۷۹)، «خانه‌ای در شن» (۱۳۸۲) و «مسیح» (۱۳۸۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است، آقاجانی، علاوه بر بازیگری در زمینه‌ی دوبله نیز فعال است و دوبله آثاری چون «بینوایان»، «جنایت و مکافات»، «گروه فالک» و «مورد عجیب بنجامین باتن» را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

م ه / ه خ

نظر شما
ارسال نظر